woensdag 4 januari 2012

Graffiti tekening.


Dit is mijn graffiti tekening.
De opdracht was dat je een mooie graffiti tekening moest maken.
In het midden moest een tekst komen.
De achtergrond moest je opvullen met iets wat je mooi vond en het belangrijkste moest eruit springen.
Ik heb mijn naam als tekst in het midden omdat me dat wel leuk leek,
de achtergrond heb ik als muur gemaakt omdat ik het leuk vond dat het net leek of mijn naam écht op een muur stond.
Ik heb mooie rozen getekend die op die muur groeien,
het is goed gelukt om die eruit te laten springen.
Ik had een 7, en ik vind het een goed cijfer omdat het niet helemaal gelukt was zoals het in mijn hoofd zat..
Maar ik vond wel dat mijn rozen er zo mooi uit sprongen dus had ik wel ietsje hoger verwacht.
Maar toch ben ik blij met het cijfer dat ik heb gekregen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten